In perioada 20.12 - 07.01 comenzile sunt oprite. Ne revedem incepand cu 8 Ianuarie.

Întrebări frecvente - Retur

Cum trimit un retur?

Este foarte simplu, mergi la pagina [Creează retur] și completează formularul de retur:

  1. Completează adresa de email și numărul comenzii
  2. Selectează produsele și motivul returului
  3. Introdu detaliile bancare pentru retur

După ce ai transmis formularul, pregătește coletul și așteaptă curierul (Te rugăm să ai în vedere faptul că articolele trebuie să fie returnate în ambalajul original, fără să fi fost folosite. În caz contrar, acestea nu vor fi acceptate!).

Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în contul bancar introdus de tine la secțiunea „Informații bancare” din contul de client. De obicei, această procedură durează intre 2 si 5 zile lucrătoare,

Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. Dacă nu ești mulțumit/ă de un produs îl poți returna.

Trebuie să plătesc pentru retur?

Pentru procesarea retururilor din decizia clientului se va retine o taxa de 35.00 lei din costul total de rambursare, exceptie fac retururile pentru produse "expediate gresit" sau "defecte" unde nu se va retine aceasta taxa.

Care este termenul în care pot returna un articol?

Poți returna un articol în decurs de 14 de zile după primirea comenzii.

Cos de cumparaturi

Folosim module cookie proprii și ale terților în scopuri analitice și pentru a-ți prezenta publicitate și conținut personalizat pe baza unui profil elaborat în concordanță cu obiceiurile tale de navigare.

Prin click pe "ACCEPT TOATE", acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie. Prin click pe "ACCEPT PARTIAL" nu se vor folosi alte cookie in afara de cele strict necesare pentru functionarea website-ului.

Pentru mai multe informații consultă politica de confidențialitate.